Zapraszamy do kontaktu

Miejskie Przedsiębiorstwo Ciepłowniczo-Komunalne Koksik Spółka z o.o.

 

 

ul. Obwodowa 52

84-240 Reda

 tel. 58 678 35 18,

58 678 66 09

kotłownia: 607 070 862,

 

tel./fax

58 678 67 00

e-mail:

biuro@koksik.com.pl

Wybierz dział:

Sekretariat 58 678 35 18 sekretariat@koksik.com.pl

Dział eksploatacji 58 678 66 09 p.nawrot@koksik.com.pl

Prezes Zarządu 58 678 83 48 j.kubera@koksik.com.pl

Głowny Energetyk 58 678 66 09 g.szczecinski@koksik.com.pl

Główna Księgowa 58 678 36 39 ksiegowa@koksik.com.pl

Biuro czynne codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach: 7.00 – 15.00

Informacje prawne:

PKO – BP S.A. – O/Wejherowo, nr konta: 45 1020 1912 0000 9402 0009 5885

NIP: 588-000-79-06, REGON: P-190585585, KRS: 000008599, Kapitał zakładowy: 2 328 000,00 zł

Nr KRS: 0000085999 w VIII Wydz. Gosp. KRS Sądu Rejon. Gdańsk-Północ


 

Klauzula informacyjna

 

Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych dalej RODO), Miejskie Przedsiębiorstwo Ciepłowniczo-Komunalne Koksik Spółka z o.o. informuje iż:

 

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Ciepłowniczo-Komunalne Koksik Spółka z o.o. Obwodowa 52, 84-240 Reda, NIP: 588-000-79-06, REGON: P-190585585, KRS: 000008599
  2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, w szczególności dotyczących realizacji obowiązków Administratora danych osobowych oraz realizacji praw podmiotów danych osobowych należy kontaktować się z Administratorem danych osobowych kierując korespondencję na adres wskazany powyżej lub na adres e-mail: biuro@koksik.com.pl.
  3. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez wiadomość elektroniczną na adres: filipowski@filcon-inf.pl.
  4. Administrator przetwarza następujące Pani/Pana dane osobowe: imię i nazwisko, nazwa firmy, dane adresowe firmy, adres poczty elektronicznej i numer telefonu, numer NIP, REGON, nr konta bankowego.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:
    • realizacji działań zmierzających do zawarcia umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
    • zawarcia oraz wykonania umowy, w tym składania reklamacji oraz kontaktowania się w związku z realizacją umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
    • realizacji obowiązków wynikających z przepisów podatkowych i rachunkowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), tj. ustawa z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa, ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, inne przepisy podatkowe;
    • do ustalenia, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora.
  1. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: ZUS, US, odbiorca towaru/nadawca towaru, porty, dostawcy odpowiedzialni za obsługę systemów informatycznych, dostawca usług prawnych, księgowych, ochrony danych osobowych, informatycznych, BHP, serwisowych, usługodawca pocztowy, inni dostawcy usług, firmy ubezpieczeniowe, oraz podmioty powiązane z Administratorem.
  2. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, czyli poza Europejski Obszar Gospodarczy (Kraje Unii Europejskiej oraz Islandia, Liechtenstein i Norwegia).
  3. Okres przetwarzania danych przez Administratora zależy od rodzaju danych osobowych, celu i podstawy prawnej przetwarzania:
    • dane osobowe przetwarzane w celu realizacji umowy będą przetwarzane do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu umowy lub do momentu wygaśnięcia obowiązku przetwarzania danych wynikającego z przepisów prawa, a w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych i finansowych dotyczących umów i prowadzenia działalności;
    • dane osobowe przetwarzane w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa będą przetwarzane do momentu wygaśnięcia obowiązku przetwarzania danych;
    • dane przetwarzane są do czasu zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych w przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest uzasadniony interes Administratora;
    • okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami, a po tym okresie, jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa;
    • po upływie okresu przetwarzania, dane są nieodwracalnie usuwane lub anonimizowane.
  4. Mają Państwo następujące prawa:
    • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    • prawo do sprostowania (poprawiania) ww. danych osobowych;
    • prawo do ograniczenia przetwarzania ww. danych osobowych;
    • prawo do przenoszenia ww. danych osobowych w zakresie przetwarzania na podstawie umowy;
    • prawo do sprzeciwu w zakresie art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
    • prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
  5. Podane dane osobowe nie będą wykorzystywane do decyzji opartych na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym

 

 


 

Struktura paliw

 

MPCK „Koksik” Sp. z o.o. zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 15 stycznia 2007 r. (Dz. U. z 2007 r nr 16, poz 92, par23) w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemów ciepłowniczych przedstawia informacje o strukturze paliw pierwotnych zużywanych do wytwarzania ciepła sprzedanego w 2023 r. oraz o wpływie wytwarzania tego ciepła na środowisko:

  1. moc zainstalowana cieplna: 34,89 MWt,
  2. produkcja ciepła brutto: 75 540 GJ,
  3. produkcja ciepła netto: 74 118 GJ,
  4. emisja:
    • CO2 10 029,2 Mg,
    • SO2 38,82445 Mg,
    • NO2 14,64247 Mg,
    • pyły 2,22077 Mg,
  5. struktura paliw – miał węglowy 100%